Digital Touch – Hvorfor er det en fordel?
Digital Skiltning, også kaldet Digital Signage eller Digitale Plakater, bringer liv og bevægelse til miljøet. De er nemlig designet til at fange forbrugernes opmærksomhed og levere beskeder, der er specialdesignet til at fungere i de miljøer, hvor skiltene står eller hænger.
Digitale skilte og plakater kan forbedrer kundernes oplevelse ved at informere og præsentere underholdning på alt fra små POS skærme til gigantiske videovægge.
Interaktiv digital skiltning, hvor touch er tilføjet skærmene, er en fantastisk mulighed for, at gøre din digital skiltning engagerende. Touch teknologi tager tingene til et andet niveau og giver kunderne mulighed for at interagere med indhold, der kan omfatte visning af flere produktmuligheder, indhente yderligere info om produkterne og meget andet.
HVORFOR DIGITAL SKILTNING?
De fleste forbrugere er vant til at få adgang til information via skærme, og det giver derfor mening at tilføje den digitale dimension til din virksomhed.
Digital skiltning gør kunderne nysgerrige og giver dem nem adgang til informationer. Derved komme du nemt i kontakt med kunderne og øger salget. Bl.a. kan skiltene placeres strategisk rundt omkring i f.eks. en butik, for at informere om produkter, som kunderne måske ellers ikke havde set.
DE 5 STØRSTE FORDELE VED DIGITAL SKILTNING MED TOUCH
Digital skiltning er et populært værktøj, fordi det kan implementeres på utallige måder og kan anvendes af virksomheder på tværs af næsten alle brancher.
Der er uendelige fordele og muligheder for brug af digitale skærme. De følgende fem er dog de mest relevante for langt de fleste virksomheder.
1. KUNDERNE KAN HJÆLPE SIG SELV
Engagerede besøgende er mere tilbøjelige til at blive faktiske kunder når de har adgang til touch skærme. Det er derfor, det er vigtigt for fysiske virksomheder, at de sørger for at give kunderne den information de har brug for, før de ønsker at foretage et køb.
Hvis kunder oplever at vente i en virksomhed og ikke kunne få svar på sine spørgsmål, går de ofte videre til en anden virksomhed. Og det resulterer i en dårlig købsoplevelse.
Statistikker viser, at dårlige købsoplevelser ødelægger virksomheders omsætning af følgende årsager:
56% af kunder med dårlige købsoplevelser, vil aldrig vende tilbage til virksomheden
25% af kunder med dårlige købsoplevelser, vil fraråde deres venner at handle samme sted
34% af kunder med dårlige købsoplevelser, vil skrive en dårlig anmeldelse af virksomheden online eller dele deres dårlige erfaringer på sociale medier.
VL-100T – 19-55″ TOUCH DISPLAY
VL-100 serien er en robust og stilfuld 19-55″ android-serie med metalkabinet og aluminiumskant
Læs mere
Zendesk (en udbyder af kundesupport software) fortæller om online shoppere:
“Kundefeedback fortæller os, at flere og flere kunder foretrækker selvbetjening frem for at kontakte en supportagent; og hele 91 % siger, at de ville bruge en videnbase, hvis den opfyldte deres behov. Dette er gode nyheder for virksomheder; selvbetjening er den hurtigste og mest omkostningseffektive måde til kundesupport.”
Digitale touch skærme engagerer kunder uden at kræve medarbejderinteraktion. Som et resultat får de den information, de har brug for til at træffe en købsbeslutning, og medarbejderne kan frit yde hjælp, hvor kun et menneske kan.
2. MERE OPMÆRKSOMHED
Digitale touch skærme kan bruges til at tiltrække forbipasserende, som ellers aldrig er gået ind i virksomheden. Selvom enhver form for fængende udsmykning kan tiltrække opmærksomhed, dvs. traditionelle skilte, produktudstillinger osv., så har digital skærme en meget stærk fordel: den kan udnytte lyd og bevægelse. Derfor fanger digitale skilte i gennemsnit mere end 400 % flere visninger end statiske skilte.
3. STØRRE GENKELNDELSE
Undersøgelser af digitale touch baserede reklametavler viste at, 83 % af de eksponerede forbipasserende, huskede mindst én af de annonce de var blev vist i løbet af de sidste 30 dage. 65 % huskede 2 og næsten halvdelen – 47 % – huskede 3 annoncer. Og endnu flere, hvis virksomheden formåede at engagere de forbipasserende. Dette skyldes kombinationen af bevægelser, lyd, grafik, indhold og engagement.
CL-800T GULVDISPLAY
Samme flotte skilt som CL-800, nu med touch. Virkelig flot stander der fanger kundernes opmærksomhed når de ser den i både nært og fjernt.
Læs mere
4. OPLEVER KORTERE VENTETIDER
For mange er lange køer grund nok til at forlade en butik. Flere og flere virksomheder investerer derfor i betalingsstationer og selvbetjeningssystemer, for at forhindre køer og derved miste kunderne.
Undersøgelser viser at 84 % af alle kunder oplever, at underholdning via touch skærme hjalp dem med at fordrive tiden mens de ventede.
5. ANALYSE
Lige så snart det bliver digitalt, kan det måles. For eksempel vil en skærm, der giver kunderne mulighed for at tjekke en butiks beholdning og anden relevant information, kunne bruges til at analysere hvad kunderne er interesseret i.
Digital signage analysesoftware kan rapportere, hvilke produkter der søges mest efter. Hvis salget ikke er i overensstemmelse med denne interesse, kan det være relevant at overveje hvorfor der er uoverensstemmelse. Er produkterne for dyre. Ligger de det forkerte sted. Osv.
Dette bliver kun tydeliggjort, hvis der står skærme der kan anvendes til at analysere denne information. Skærme kan endda udstyres med videokameraer, der registrerer kundernes øjenbevægelser, og afslører, hvilke områder af skærmen der tiltrækker mest opmærksomhed. Dvæletiden kan registreres på samme måde, hvilket viser butikker, hvor der er mest trafik.
Interessante Touch Screens i ovenstående kategori
VL-10T TOUCH DISPLAY
Den alsidige lille 10″ all-in-one. Perfekt til salgsreoler og meget mere.
Læs mere
VL-300T 7-22″ TOUCH
Super fleksible 7-22″ Android touch serie i stilrent slim design med mange tilslutningsmuligheder
Læs mere
VL-500 TOUCH PC VALUE
VL-500 en driftssikker windows touch PC i et stilrent sort design, der fås i 22″.
Læs mere
VL-800T 32-55″ TOUCH PC
VL-800T serien er en unik touch monitor, der udvides til en all-in-one windows pc via OPS modul.
Læs mere