Ankomst terminaler i receptioner og klinikker
Vi ser det efterhånden som helt normalt, at vi har mulighed for at melde vores ankomst. F.eks. ved scanning af et medlemskort så vi får adgang til f.eks. motionscenter, en privat P-plads eller vores arbejde. Ligeledes er vi store tilhængere af, at betjene os selv i f.eks. lufthavne, hvor vi henter information, og checker ind og udskriver vores billetter, uden den nødvendige involvering af et menneske. Og vi tager det næsten også for givet, at vi kan melde vores ankomst i lægereceptionen og i andre receptioner, uden at skulle vente på at en medarbejder har tid til at tage imod os.
Der er rigtig mange fordele ved ankomstterminaler.
- Der kræves færre medarbejdere til at betjene kunderne, hvilket resulterer i ressourcebesparelser for virksomheden.
- Der opleves en forbedring af kundeoplevelsen, da personalet er ledigt når personlig kundeservice ønskes.
- Mindre kø og reducerede ventetider, hvilket hjælper med at reducere stress for både kunder og personale.
- Mange selvbetjeningsterminaler kan flyttes når det er nødvendigt for at opfylde virksomhedens behov.
- Flere selvbetjeningsterminaler omfatter indbyggede udskrivningsmuligheder til at udskrive billetter, kvitteringer, navneskilte mm.
CL-219T SELVBETJENING
19″ terminal med print og/eller scan, samt installation af mini pc i robust aflåst kabinet. Herudover er der mulighed for større logo på fronten.
Læs mere
Selvbetjeningskiosker i sundhedsvæsenet
VL-600T TOUCH PC
VL-600T serien er en super fleksibel modulært opbygget touch PC. Med et væld af add-on muligheder, kan den dække stort set alle behov.
Læs mere
Selvbetjening har med stor fordel etableret en plads for sig selv i sundhedssektoren. Når patienterne har mulighed for at tjekke sig selv ind til ambulante aftaler, reduceres belastningen af receptionspersonalet.
En check-in stander for patienter, er en stadig mere populær metode at bruge selvbetjeningsteknologien på. Ved at give patienterne mulighed for at tjekke ind til deres aftaler, frigøres receptionen til at kunne yde et højere niveau af kundeservice, når det er nødvendigt. Dette fører til øget patienttilfredshed, da de patienter, der ikke kræver øjeblikkelig opmærksomhed fra receptionspersonalet, selv kan meddele at de er ankommet til deres aftale. Og derfor er receptionspersonalets fokus hvor det skal være; på patienter der har brug for ansigt-til-ansigt eller telefonbaseret kundeservice.
Selvbetjeningskiosker i receptioner
Enhver der er ankommet til et reception og skulle stå i kø for at blive betjent, vil forstå hvorfor selvbetjente check-in terminaler bliver mere og mere populære i receptioner. Via en selvbetjeningsløsning kan gæsterne både anmelde deres ankomst, printe evt. P-billetter, printe et navneskilt eller adgangskort og evt. blive informeret om formodet ventetid og hvor de skal placere sig mens de venter på en medarbejder. Herudover kan modtageren af gæsten automatisk modtage en besked om ankomst, så gæsten hurtigt kommer videre i systemet og ikke skal sidde og vente unødigt.
Er selvbetjeningskiosker investeringen værd?
Som med enhver potentiel investering for en virksomhed eller organisation, skal det give mening at investere i nyt. Men økonomien skal stå noget stramt, før man kan argumentere for at vente med investering af selvbetjeningsterminaler. Ikke kun pga. de besparelser som terminalerne giver, men også pga. den forbedring af kundeoplevelsen som disse standere bringer.
Hvor meget koster en selvbetjeningsterminal?
Afhængigt af kravene fra din virksomhed eller organisation i forhold til selvbetjeningsterminalen, vil omkostningerne til den nødvendige hardware og software variere meget. Det en fordel at have en klar idé om hvilke krav der stilles til terminalen, da det er ærgerligt at overinvestere og endnu dyrere at underinvestere og købe nyt.
Prisen vil generelt være lavere, hvis der er tale om en standardløsning og langt hen ad vejen kan vi dække de fleste behov med vores standartløsninger.
FLEXLINE SELVBETJENING
22″ terminal med print og/eller scan. Nem papirskift via nemt tilgængelig aflåst skuffe. Terminalen kan placeres på gulv, væg eller bord.
Læs mere
Hvis du har brug for en skræddersyet kiosk, der skal udvikles til dine behov, betyder det, at du også skal indregne design- og udviklingsfaserne i projektbudgettet. Dog har vi løsninger, der prisbilligt kan tilpasses, så du får en flot løsning til en rentabel pris.
VL-700T – 10-22″ TOUCH PC
VL-700T serien er en robust og driftssikker touch PC i helstøbt aluminiumskabinet med en elegant sølvkant. Den er bygget til at køre 24/7 og alligevel fungere fejlfrit år efter år
Læs mere
Vedligeholdelsesomkostninger skal også tages i betragtning. Det er dyrt at købe billigt, som man siger, og det må man sige at det er inden for selvbetjeningsløsninger. Hvis kvaliteten er lav, er regelmæssige reparationer, vedligeholdelse eller udskiftninger påkrævet. Hvis terminalen skal stå i offentligt rum eller skal bruges af en stor mængde mennesker, er robusthed og brug af kvalitetsmaterialer afgørende. For man kan nemt spare et par tusinde nu, og ende med at skulle geninvestere efter kort brug, da consumer produkter ikke er lavet til at klare udfordringen.
Ud over at tilbyde flere omkostningseffektive standardmuligheder for at imødekomme hurtige ekspeditionstider og lavere priser, omfatter vores organisation et design- og udviklingsteam, der er dedikeret til at skabe skræddersyede løsninger. Der er ikke det der ikke kan lade sig gøre, og det behøver ikke at dræne Jeres budget.
Ring til os på 44 52 51 00 og hør hvilke muligheder vi kan tilbyde indenfor ankomstterminaler.